| Lists

Åtta saker om mig.

Jag har blivit utmanad av Vanja, Linn, Jonna och Agnes att skriva åtta saker om mig själv. Och sedan utmana åtta andra bloggare.

1. Jag hatar att berätta saker om mig själv för nya personer. Jag känner att det är oviktigt.

2. Jag disskuterar alltid saker med mig själv, och har nästan alltid olika åsikter om det.

3. Det går inte en dag utan att jag saknar något från det förflutna. Saknar alltid något.

4. Min största fobi är antingen spindlar och spindelnät eller hus. Är verkligen livrädd för vissa hus.

5. Jag älskar tecknat/animerat och barnfilmer. Min abslouta favorit är den otecknade Peter Pan. Det finns ingen bättre.

6. Jag har alltid haft det lätt i skolan, men hinner nästan aldrig lämna in saker i tid.

7. Jag hatar att bestämma, och skulle önska att någon alltid kunde fatta mina beslut.

8
. Jag älskar att spendera tid med min familj och släkt.

Kommentera här