| Lists

8 sätt att vinna ditt hjärta

1. Ge mig komplimanger.Jag älskar att få komplimanger.

2. Träffa mig. Med det menar jag inte att bara ligga hemma och slöa framför tv.
Jag vill göra saker, olika saker, massa saker. Jag hatar att inte göra något och
jag lessnar om vi inte gör något. Så vill du något, träffa mig.
 
3. Visa att du tycker om mig. Speciellt genom små saker. 

4. Att du gillar att vara ute, sommar som vinter. Om du kör skoter,
ännu bättre. Jag måste bara få åka med.
 
5. Retas med mig. Jag gillar att retas med människor, och då borde han kunna retas tillbaka.

6. Om du får mig att skratta och vara lycklig. Då blir jag beroende av att träffa dig igen,
eftersom jag älskar att skratta och vara lycklig. Ganska självklart.

7. Närhet. Jag älskar att vara nära människor, kramar och pussar är bland det bästa jag vet.

8. Men det viktigaste är nästan att det inte ska gå för fort. Om du kommer för nära
för fort blir jag rädd. Men det får inte gå för sakta heller, för då lessnar jag.

Kommentera här