| Lists

9 Saker om dig själv


1.
Jag fastnar lättare för killar än tjejer. Jag kan med lätthet spendera varje dag 
med samma kille än med samma tjej, och jag saknar dessutom mer mina
killvänner än mina tjejvänner. Lite sorligt kanske, men sant.

 


2. Jag absolut älskar att göra saker spontant. Tyvärr är jag för feg att göra det
ofta, men när jag gör det blir jag alltid lycklig.

3. Jag dricker inte och har aldrig druckit alkohol. Jag har inte heller provat
att rökt, snusat eller tagit droger.

4. Jag har ungefär sen femman gillat att fota, men har aldrig velat bli fotograf.

5. Jag tycker om att åka till ställen. Inte bara för att jag tycker om att vara där,
utan för jag gillar åkandet och ju längre det är dit desto bättre. Jag har däremot
aldrig gillat att köra saker, det enda jag gillar att köra är gokart.

6.
Jag älskar när det går fort. Skoter, bil, karusell, allt. Däremot ska inte jag
bestämma hastighetsgränsen, det är den jag åker med som ska.

7. Jag bor på fyra olika ställen. Nu har jag till och med vant mig så mycket med
det att jag blir förvånad ifall någon blir förvånad över att jag gör det.

8. Det värsta jag vet är att inte göra någonting. Jag hatar det,
finns inget värre än att jag ingenting.

9. Min familj är bland det bästa jag vet. Det finns nästan inget som
jag längtar och ser mer fram emot än en helg med mina syskon.

 

Kommentera här