Kommentera här






Kommentarer


Foto blogg - Josefin

Hejsan! klart jag kan berätta lite.

Jag äger en Pentax Kx som i helheten tar udnerbara bilder! Det finns hur många effekter och special saker som helst! kameran ger verkligen rättvisa färger och bra på att fokusera! Dom manuella inställningarna är busenkelt att lära sig och det är lätt att förstå skärmen! det negativa med KX är ju batterierna. Dom kräver alltså vanliga AA batterier alltså itne såna man laddar upp! så det är dyrare i längden! Men å andra sida kan man ju fota precis när som helst! Du behöver inte vänta till batteriet har laddat klart! Dom bästa batterina är Energizer som håller sjuukt länge! som dock kostar 89/4 st. Men det beror på hur mycket du fotar och så. men jag fotar varje dag och mycket och för mig håller dom i cirka 5-6 veckor! Du kan även filma i bra upplösning! Och ja kameran har fått super bra betyg av folk som har testat! Så jag rekomenderar den starkt! ;D Hoppas du fick svar på din fråga och du kommer inte ångra dig om du köper en Pentax! Men om du oroar dig över batterina så kan du köpa en Pentax K-r som har vanligt kamera batteri!



Kraam jossan!

linn - foto & photoshop

fina tjejen!