| Dagen

Today, is a good day

Fuck vilken underbar dag, och det började med att tre söta norskar svängde in på min uppfart sådär runt halv två på natten. Dagen har erbjudit en massa skratt, äkta jävla lyckotjut och rädsleskrik. T-shirt väder, bobåkande, ramlingar, vältningar, letande efter en norrman, grillning, skoteråkning, omhållningar och en massa leenden. Och efter en hel dag utomhus tror jag att även jag fått lite färg på kinderna.
Dagar som gör det helt klart värt att leva i denna deprimerade värld. Today is a good day.

Kommentera här






Kommentarer


vanjaaaaa

som du kanske ser har jag bytt blogg! :)

och du hade rätt på det där om mig och frida, 2 & 5 va helt rätt, förstår inte hur du listade ut de :O

fin header btw! :D

qialvnfyiaw

Gewifa puf tu utoleru bevamuyevu avohirelap, oy bejodoxa ubufiteniq kahezuj, ozokeqoq paxomon!!!