| Lists

Fem saker du - kanske - inte visste om mig

Jag blev utmanad av söten Agnes att jag skulle skriva fem saker som ni - troligtvis - inte vet om mig. Jag vet däremot inte vad jag kan berätta som ni inte redan vet, känns som om jag sagt allt som finns om mig. Men jag försöker, so here we go;

1. Jag älskar att läsa böcker.Jag är världens boknörd, och älska spendera tid på biblioteket för att titta och känna på böcker.

2.
Jag sover alltid med gosedjur, om jag inte har någon annan att sova med. Men det är inte ett speciellt utan jag har olika på varje ställe som jag bor på. 

3. Jag gillar att äta deg och smet,och måste alltid smaka på degen/smeten ifall jag - eller någon annan - bakar.

4. När jag hittar en bra låt så spelar jag den på repeat, hela tiden, vilket innefattar att jag innom en snar framtid lessnar så fruktansvärt på låten och byter till en annan låt.

5. Jag mår psykist dåligt om det är stökigt. Fast egentligen bara hemma hos mig, hos andra bryr jag mig inte. 

Om ni är som mig och gillar att läsa såna här saker om andra, och vill veta mer om mig. Titta då bara i kategorien Lists.

Kommentera här