| Betydelsefullt | Lists

Mina föräldrar

Mamma, pappa och jag på mitt dop.
Kan börja med och säga att mina föräldrar har varit skillda - separerade - i hela mitt liv. I alla fall sen jag var tre vilket gör att jag varken kommer ihåg dom tillsammans eller saknar det. Jag älskar även deras - och mina - nya familjer, så kanske lite taskigt med ändå sant, så vill jag inte heller ha dom tillsammans.
 
Mina föräldrar är de bästa som finns, dom ställer alltid upp för mig och finns när jag behöver hjälp. Dom gör mig lycklig och glad och vi har ofta kul tillsammans. Dessutom så delar jag intressen med båda, med pappa är det att vara ute, åka skoter, äta popcorn och kött, medan med mamma så är det att spela kort och titta på romantiska/komedi filmer. Jag älskar dom oerhört mycket bägge två och skulle aldrig vilja byta ut dom, för dom är bäst. På deras egna sätt.

Kommentera här