| Thoughts

Am I supposed to be happy?

Förra sommaren var bäst. Jag var lycklig, mådde bra och var glad. Den här sommaren är.. tråkig, händelselös och meningslös? Jag kanske har haft för höga förväntningar på den eftersom förra blev så bra? Eller så måste jag bara inse att jag inte mår bra. Men det är inte för att jag inte är lycklig, eller att något har hänt, eller för att jag har något att klaga på. Det är bara det att jag inte är glad. Det finns inget som får mina läppar att le. Inte helt. Inte på riktigt. Inte hela tiden. 
 
Äh, ryck upp dig nu Amanda. Som du sa, du har inget att klaga på. Det är bara att lägga på ett leende och möta världen, så blir allt bra. 
 
Men ibland, är det inte så enkelt. 

Kommentera här






Kommentarer


Jonna

Om 24 dagar blir den här sommaren också värd att minnas. Pussen!

Svar: Jag vet, längtar så sjukt. Vill bara bort, träffa nya människor, ha sol, varmt och bara chilla. Puss.
Amanda