| Thoughts

Dreamed of paradise every time she closed her eyes

Rhodos 2010, jag vill tillbaka (Fotograf: Mamma)
Idag har det gått sex dagar av ett sommarlov som inte känns, finns? Kände iaf att det var mer sommar för två veckor sen än nu. Jag blir lej på mig själv, jag gör inget annat än att äter, äter och tittar ut genom fönstret, tittar på friheten. Jag vill inte titta på den, jag vill vara där. Jag vill till Norge, vill träffa min bror. Vill att det ska hända något spontant. Tror att det är det jag mest saknar i mitt liv just nu, allt är bara som det brukar, händer inget nytt. Längtar tills Måndag, eller okej, längtar tills Fredag, då får jag träffa min älskade bror. Äntligen. 
 
Ett långt klaginlägg på mig själv, men kände att jag var tvungen att skriva av mig. Och vem vet? Nu kanske jag börjar göra något medd mitt liv igen.

Kommentera här