| Playa de Palma

26 juli 26 july 26 julio

Fotograf: Mamma/Björn
Ännu mer aktiviteter dagen till ära, vilket suprise. Idag blev det pingis - förlust varenda match med ungefär 11-1 i snitt. Något annat mystiskt spel - förlust, men fick med Anders och Sigurd STORT -, skjutning - fick fyra poäng - och vattenpolo - första vinsten för dagen och första målet. Yey. Spelade även vattenvollyboll igen och provade Vattengympa. Semestern kändes verkligen som när man var liten och lekte mer än låg på solstolen, och så sjukt underbart. Jag måste verkligen leka mer på mina semestrar.

Fotograf: Björn

Fotograf: Björn
Fotograf: Björn

Någon gång mitt på dagen blev det glassmys på B12, åh, saknar vårt lunchställe och Zumo Naranja Natural, men det är bara för att det är så underbart gott.
Bild på mig, Fotograf: Mamma
Sista middagen på hotellet, sista kvällen på hotellet och sista kvällsbadet. Senare på kvällen blev det kortspelande med Marc och Sigurd, och sedan biljardspelande tills de i baren skickade oss därifrån. Och för första gången på semestern förlorade jag mot Sigurd. Men han är ju bättre så det är kanske inte mer än rätt att han vann den sista gången.
Fotograf: Mamma
 
 

Kommentera här