| Playa de Palma

25 juli 25 july 25 julio

Och så är vi framme till den bästa dagen på hela semestern. Torsdagen. Låg vid poolen bara för att kunna göra alla aktiviteter som skulle vara under dagen. Och dagens första aktivitet var pingis, och jag vann. Grym jag är. Sen blev det dart, där jag kom trea men fortfarande skulle få en gratis drink. Yes. Men eftersom familjen hade bestämt sig för att åka med tåget fick drinken vänta till kvällen. Vi hoppade på tåget och åkte hela varvet runt utan att stiga av en enda gång. Men varför ska man de? Nu har vi ju sett hela Playa de Palma. 
Väl tillbaka på hotellet så var det dags för nästa aktivitet vilket var boule, där jag och min lagkamrat tog ikapp en nästan solklar vinst och vann. Vi spelade med gröna kulor och var alltså inte ens i närheten den lilla bollen när jag tog kortet. Bra kämpat Amanda. Som vinst fick vi en gratis drink var. Awesome! Om jag inte minns helt fel spelade vi en omgång vattenpolo igen, som jag återigen fick gå med en förlust ifrån. 
Det blev kväll, middag och en frågesportstävling som min nyfunna vän Mark vann. Duktigt dom var är. Och vi klara första frågan med full poäng, sånggruppens namn, hur många medlemar och vart dom kom ifrån. Abba, fyra och Sverige. Bäst vi är, helt klart. Och jag fick min gratis drink, och ungefär för första gången drack jag något som var gott med alkohol i. 
På kvällen gick jag och Erik ner till havet för att kvälls/natt bada, jag måste alltid bada på kvällen. Sen gick vi ut. Jag fick dansa. Jag behöver inte vara full. Jag somande med ett leende och vaknade med ett leende. Fan vad underbart det är att dansa. Thanks for you took me out to dance. I miss you. 
 
"Don't you give me the stars, Don't you give me your love, Don't you give me your heart, Just give me one night in Ibiza Mallorca"

Kommentera här