| Dagen

Måndag

Andra jobbveckan, sista jobbveckan før den hær sommaren. Om två veckor børjar skolan. Det ær inte længe kvar nu. 
 
Ny jobbvecka betyder nya gæster på Skalis, och ny tævling. Ikvæll blir det pingis før hela slanten eftersom vædret inte ær med oss - istællet før strålande sol så ær det ihærdigt regn - vilket betyder att vi flyttar in kvællsaktiviteten och att jag ska bli Skalismæstare i pingis. Om vi tar statestiken från Mallorca kommer jag førlora stort. 
 
Dessutom då jag inte æger en egen dator - som har gått førvånatsvært bra att øverleva utan - sitter jag før nærvarande på den enda datorn i huset før tillfællet. Bjørns sega, gamla och NORSKA dator vilket ær anledningen till mina vackra æ och ø. (Kunde ju iaf skriva Bjørns namn rætt før en gångs skull.) Men någon vidare bra uppdatering kommer ni inte få då jag inte kan redigera bilderna, eller något annat heller. Amanda hjærta Redigering. 
 
Bæst att gøra sig klar och førbereda sig før en vinst i pingis. 
 

Kommentera här