| Dagen

Pumpor, koreaner och klackskor

Nu sitter jag i favoritrummet som aldrig blir klart med min kära kusin som kom upp igår, varsin dator och jag med mina nya klackskor. Inte för att jag lär mig att gå med dom när jag halvligger, men det kommer någon gång. Hon tittar på sina snygga koreaner och jag ska plugga spanska med boken som ligger upp och ner bredvid mig, vilket betyder att jag inte har börjat och kommer nog inte börja. 
 
Agnes klagade på mig igår att jag inte hade uppdaterat något i veckan, vilket är sant, men kära lilla vän, du hänger ju med mig, du vet vad jag gör, vad jag har att säga, och vad jag ser. Du vet vad som kommer komma upp i min blogg, men jag gillar dig. Och förhoppningsvis blir du glad nu. Du är vacker som en pumpa och jag vill ta på din rumpa, puss. 

Kommentera här