| Ointressant

Senaste veckan

30 september 2011 - En annan tid, ett annat liv, en annan människa.
Vad har egentligen hänt i mitt liv på den senaste tiden? Jag har ingen aning. Jag är glad. Extremt glad. Och lycklig. Och mycket energi. Jag tror det är för kursen. Den får mig glad, den får mig pepp, den får mig lycklig. För dom är det. Deras energi förs över till mig. 
 
Under den senaste veckan har jag börjat äta, jag har jobbat, jag har lyckas skrapa ihop två träningspass, jag har inte varit hemma, jag har fått fot och benmassage i 1 och en halv timme, jag har klivit upp tio i 6 bara för att bada bubbelpool i 40 min, jag har hängt med finaste Agnes, jag har hängt med finaste Lovisa, jag har försökt att läsa ut en bok, jag har försökt att plugga träningslära, jag har varit barnvakt och jag har varit på kurs. 
 
Och nu har jag lov. Och det enda jag vet att jag ska göra är att träffa min extremt saknade lillebror, plugga och äta mat. Äta god pappa-mat då min mamma fått för sig att åka till sommaren nu. Så fusk. Men innan dess så ska jag hänga på gymmet - mitt andra hem - och mr Husman - mitt helg-hem numera - i två dagar och lära mig allt om grundläggande teori. 

Kommentera här