| Lists

Topp 3 från fredagskvällen i Saxvallen

2012-07-22

 1. När jag kom hem till Saxvallen och fick sätta mig emellan mina två saknade bröder och titta på när ena spelade GTA då var jag verkligen hemma, verkligen hemma-hemma. Jag skrattade, kände mig trygg och var så sjukt lycklig. Sådär lycklig som ens familj bara kan göra en. 


2. Hur mycket jag än försöker hitta ersättare till min favorit - Fjällfil och K-special original. Innan de började göra om dem och göra dem äckliga. Åh, saknade flingor. Det finns inget som kan slå det, och när jag insåg att mamma hade köpt filen, och det fanns riktiga flingor där så var jag såld. Äntligen fick jag smaka det underbaraste igen. 

3. Jag hade hört rykten om att Björn hade köpt en ny soffa, men att själv få se det med mina egna ögon gjorde det fint, nu kan äntligen alla i familjen titta på tv igen. Jag måste erkänna, de var sköna också. Mycket bättre än bara två fåtöljer.

Dessutom måste jag tillägga att även Ada var uppe i helgen och det var därför jag åkte upp, för att få träffa alla mina syskon på Björns sida. Gud vad det var länge sen. Men sjukt mysigt. Hoppas extremt mycket att det blir snart igen. 

Kommentera här






Kommentarer


E

Jag saknar också dom gamla Special K!! Dom nya smakar lort. Visst, varsågod och gør dem nyttigare men ge fan i att byta ut hela konceptet. Åh ælskade Special K.

Svar: Eller hur! Så extremt värdelöst. Liksom vad tänker dom med? .___. Göra om de godaste flingorna som finns, och till något äckligt dessutom. Näe, det funkar inte.
Amanda