| Träning

Bitterkärring vs. Leendetjej

Bild 1: Återhämtningen efter träningen är bland det viktigaste, ikväll lyxade jag till det med skumbad, hallon-smoothie, ljus och farmen. Älska farmen. 
Bild 2: Lycklig, promenerandes hem efter träningen idag. 
 
Något som jag har börjat insett den senaste tiden är att ifall jag tränar så blir jag mycket gladare mot min bror. Det är väldigt många dagar som jag kommer hem sent, efter en promenad som jag haft lust att döda för att slippa, vilket gör att jag klagar extremt mycket på min lillebror och allt som är fel i lägenheten. Han måste verkligen stå ut med det mesta med mig. Helt ärligt tycker jag synd om honom ibland - jag hoppas att han inte läser det. Däremot varje gång jag har lyckats träna på morgonen (vilket i princip är den enda gången som jag har tid att träna numera, men det gör inget, det är den bästa starten på dagen.) så är jag inte less över att jag måste gå hem på kvällen. Jag är glad vilket gör mig gladare mot Anders också. Kan också bero på att jag är så trött att jag bara hoppar i säng när jag kommer hem..
 
Det jag vill ha sagt med det här inlägget att människor runt om mig påverkas beroende på om jag tränar eller inte, så ifall de inte vill ha en sur och otrevlig Amanda, så är det bäst att dom skickar ut mig på träning, peek(?) till Mamma, Björn och Anders som kanske påverkas mest. Är jag sur, säg åt mig att träna.
 
Det kommer framförallt påverka er bättre. 
 

Kommentera här