| Dagen

Bra start på veckan

2014-02-08
Måndag, ny vecka. Har redan hunnit med ett träningspass - älska träning -, pratat inför alla lärare på skolan, masserat och fortsatt planera inför sommaren. Har resten av veckan ungefär lika upplanerad, vilket gör att det känns som att veckan snart redan är över innan den börjar. Så sjuk känsla egentligen och vet fortfarande inte om det är bra eller dåligt. Snart är det helg igen - om man tänker på hur det känns och även att jag tar helg på onsdagar -, vilket jag längtar till, det är ju Alla Hjärtans Dag på fredag. Spännande. Nu är det iaf dags för lunch, sedan blir det plugg, kanske massage, innan det blir ett jobbpass och för första gången ska jag hålla i ett gruppträningspass! Ska bli riktigt skoj, hoppas bara att några dyker upp.. 

Kommentera här






Kommentarer


johannaa

Jag skulle LÄTT dykt upp på ditt pass, om jag hade bott i östersund. Skulle behöva lite yngre instruktörer på det gymmet jag är på ;) som INTE kör typ country eller schlagermusik!

Svar: haha, sötis! vi får köra ett pass någon gång ;) däremot så är jag ute i gymmet, alltså bestämmer inte jag musiken :p fast jo, det gör jag visst ^^ hehe, det är bara att jobba i receptionen också..
Amanda