| Trips

Norrköping

På lördagen åkte jag och kusin till kusin/syster i Norrköping och hälsade på. Såklart blev det shopping där det inhandlades allt för mycket.. Förhoppningsvis blir det ingen shopping fören fram till sommaren. Men det är som kul med lite nytt och en riktigt god lunch ute åt vi. Fin dag. 
Trötta vovvar och kusiner.
Resterande delen av helgen spenderades i lägenheten framför tvn, men det är som skönt att bara ta det lugnt också. 
Ja, februari är det va? Eller maj? Vart är min snö?
Liten promenix med dogsen, ibland önskar jag att jag också hade hundar.
Trötta brudar tittandes - sovandes - på OS ishockey finalen.
Bild 1: Fin och god middag framför mello.
Bild 2: Godlunch framför OS final! 
Bild 3: I väntan på bussen/tåget på väg hem på måndagen. 
 
Det var de bilder jag fick med mig hem från min sköna trip till kusinerna i söder. Det är skönt att få komma bort.

Kommentera här