| Ointressant | Thoughts

Update av mitt liv på kursen

De senaste dagarna har sett ungefär lika dana ut. Jag vaknar på morgonen, äter frukost, åker till gymmet, har antingen teori eller praktik, lunch, teori eller praktik, åker på affärn, åker hem, lagar mat, duschar, diskar, försöker plugga, ser farmen och lägger mig. Och ser film. 
 
Tiden går fort och börjar inse att det bara är tre dagar kvar på kursen, så jävla tråkigt. Kommer sakna det mesta - förutom den delen att min egen träning blir lidande, däremot så är jag riktigt pepp på att börja träna nu, så det är bra. Men kommer sakna Tobbes skämt, våran helsköna lärare, skrattanfallen, att hänga på gymmet och vara träningsklädd hela dagarna, sovstunderna på lunchen och allt annat kul vi hittar på. Sköna människor. Det är helt klart ett väldigt bra val jag gjorde i somras. 
 
Dessutom börjar det kännas som allt äntligen släpper, jag kan det här. Du måste bara lite på dig själv. 

Kommentera här