| BFFRI11a | Betydelsefullt

BFFRI11A

På 3 år är det här den enda bilden jag har lyckats skrapa ihop på hela klassen.
Nu har det gått exakt en månad sen jag stod där på trappan och hade gått ut gymnasiet. Jag stod där med min klass, min sjuka klass som jag älskar, som jag alltid kommer älska. Jag har aldrig ångrat att jag bytte linje - och därmed klass - efter första året på media. Jag har haft tre underbara år med dessa människor, jag ångrade min inte ens förra året när jag skulle ta studenten, för jag visste att min tid kommer och jag kommer få gå ut med den bästa klassen. 
 
Och ja, allt var inte perfekt, det är ungefär det sista året som vi verkligen har varit en klass - men fortfarande med mycket kaos, en del dåligt men också mycket bra kaos. Jag kommer alltid komma ihåg er, men jag känner också att jag var redo att flyga, redo att börja livet. 
 
Tack för allt. Vi syns snart igen.
 
 

Kommentera här