| Betydelsefullt | Dagen | Gotland

Dagen då jag blev 20 år

Kan säga att jag hade den bästa 20års dagen jag hade kunnat haft. Den började klockan tolv med att vi stängde på jobbet, då sa dom grattis till mig - weeii. Efter det tog jag cykeln hem, sov, blev väckt med frukost på sängen och sjungande klockan halv sex - finaste Frida och Agnes. Somande om. Vaknade, gick mot jobbet, gick förbi glassen, fick megaglassen av Erica - bra frukost. Kom ner till jobbet, hade pannkaksfrukost med arbetskollegorna. Börjde mitt tolvtimmarspass - men lika glad är jag för det.
Ali gjorde godaste jobblunchen till oss, ris och wok! Sen på kvällen när middagsrushen började sjöng dom för mig och kom med en tårta, bästa arbetskamraterna!
Fortsatte jobba, tills jag fick sluta först! Yes. Stannade kvar på jobbet, tittade på fotboll, med två sköna grabbar, Malin och hennes kompis. Fick plankstek till middag - synd bara att jag var så mätt. Käkade tårta till efterrätt och blev bjuden på massa drinkar med paraplyn, tror att jag ska fylla år oftare. Brasielien vann = Bra. Folket gick ifrån restaurangen, mina kollegor stängde och jag fick två shots av min chef precis innan vi gick därifrån. Jag, Erik, Petrus och Andre fortsatte min födelsedag på Gute till klockan tre och sedan kebab efter det som super-Turken fixade åt oss. Så jävla bra födelsedag. Jag ler bara av att skriva detta. 

Kommentera här