| Dagen | I Mobilen

When I am with you, there's no place I'd rather be

Fick äntligen spendera mer tid än bara några timmar med denna människa, faktiskt hela helgen. Så underbart bäst. Vi gick på stan, åt frukost och lunch ute, köpte massa gott - det är ju helg! -, tittade på tre bra filmer - Safe Haven, We're the Millers och White House Down -  och bara va. Jag gillar det. 
Bilden på Ben&Jerry's tog jag däremot efter han åkt hem. Fick bli en favorit i repris med skumbad, farmen och tända ljus efter träningen. Bytte däremot ut smoothien mot glass, man måste få tröstäta när man blir själv. Nu väntas en veckas lov och det första jag ska göra är att gå upp klockan 6 imorgon och tvätta. Man måste älska det. 

Kommentera här






Kommentarer


E

Jag måste le lite när jag ser Oscars face i din blogg, han passar bra där.

Svar: åh, sötis.
Amanda