| Fall | Ointressant | Thoughts

I hear of tomorrow calling

Anledningen varför det har varit lite tyst från mig de senaste veckorna är att jag ett; inte haft något vettigt att skriva om = inte fotat något. Eller för att jag suttit dygnet runt med några dumma julklappar. Men dom är äntligen klara, faktiskt är nästan alla mina julklappar inhandlade. Första gången jag är ute i god tid. Får se bara om jag lyckas inhandla alla julklappar innan den 23:e. Det är 4 kvar. Efter jobbandet med att fixa julklappar har jag även gjort en egen önskelista, som kommer i ett eget inlägg. Om jag har tur så kanske någon vänlig och okänd själ köper något till mig. Man ska aldrig sluta hoppas. 
Imorgon är det måndag igen, en ny jobbvecka. Två veckor kvar på gymmet, det är lite. Förhoppningsvis hinner jag träna något under de kommande veckorna - har iaf blivit mycker sen det senaste halvåret. Inte så svårt direkt. Men innan jag får träna måste jag städa lägenheten. Kan ju inte ens tvinga Anders att göra något. Hur tänkte dom nu att lägga praktik såhär i slutet på terminen? Och handla. Mat. 
I fredagsnatt fick jag sova med min man, klart det bästa som finns att vakna och känna att någon håller om en.
Det borde alla få känna. 

Kommentera här