| Gotland | I Mobilen

17 från Augusti


Bild 1: Maxsvull efter storstädning, tror att vi aldrig mer ska klaga på gäster som gör konstiga beställningar.
Bild 2: Cykeltur mot Gråbo efter jobbet. Kärlek att cykla på natten.
Bild 3: Största brödbiten jag fick med hem, var tvungen att förvara den i en soppåse.
Bild 4: Mega-glass med skumchokladboll.

Bild 5: Fick finfrukost av Malin, sötisen! 
Bild 6: Passar så bra in på mig. 
Bild 7: Finaste 
Bild 8: Shot-dags!
Bild 9: Tröttis-Michel
Bild 10: Finaste 
Bild 11: Karuselldags med fullmobil
Bild 12: Köra bil
Bild 13: Ännu en kväll på krogen
Bild 14: Jag och min André 
 Bild 15: Och bara sådär står man utanför dörren i Järpen igen.
Bild 16: Man ska inte bryta traditioner, krogen med bästa Anna och Sara, dock i Östersund igen.
Men det var kul att träffa personer från gamla klassen igen. 
Bild 17: På väg hem från jobbet i mina nya springskor.
 
 

Kommentera här