| Trips

På resande fot

Om man tittar på alla bilder så kan man tro att det enda jag gjorde i tre dagar var att äta, vilket vi också kanske gjorde, fast näe. Det började iaf med att vi - dom - körde bilen mot Ekön efter landstigningen i Sverige igen. När vi väl kom dit åkte vi vidare och hamnade i en mysig sommarstuga och åt tacos med personerna som Agnes spenderade förra sommaren med. Sköna människor, jag förstår varför du hängde med dem förra året älskli. 
Andra dagen åkte vi ner till Viken där vi åt lunch, kycklingsallad, träffade en till av Agnes kompisar och handlade mat, som vi aldrig åt upp. På kvällen åkte vi tillbaka till stugan och kikade på film, mysigt. Tredje dagen åkte vi in till Norrköping efter en match i minigolf där jag lyckades knipa andra platsen, yes! Väl i Norrköping blev det lite shopping, träffa min fina kusin Johanna samt äta sushi, som jag lyckats äta ganska mycket i sommar. Isack blir ju glad på mig iaf då. Saknade Isack. 
På den fjärde dagen åkte vi in mot Arlanda, det var dags för att säga hejdå till min brud och hennes man för en månad eftersom de tog planet mot Bali medan jag fick ta bilen hem mot norrland igen. Kan ärligt säga att jag är extremt avundsjuk på dem. Däremot så tog jag inte E4:an upp mot Sundsvall utan jag körde E4:an söderut igen. Vart jag hamnade och vad jag gjorde där får ni se i ett annat inlägg. 
 

Kommentera här