| Ointressant

Sista jobbdagen

Och bara sådär har det ungefär gått en månad sen man kom hem vilket betyder att jobbet uppe i Skalstugan har tagit slut. Sista jobbdagen avslutades passande nog med snöande - kanske var för att min älskade brud kommer hem idag och är sugen på snö? Man vet aldrig. Dock så blir man lite snurrig i hjärnan med tanke på att jag förra veckan låg i bikini på altanen och idag så snöar det så det blir vitt på marken, men man säger ju så, att man aldrig ska lita på vädret på fjället. Efter jobbdagen så fortsatte jag med städandet av hela övervåningen och packade ihop mitt liv igen, nu åker vi österut och fortsätter livet i en stad på istället för på fjället - tror att jag byter ner mig. Men kanske kan ta tag i träningen igen då. 
Bästa med jobbet där uppe är såklart frukosten, kärlek till frukost. 
 

Kommentera här