| Lists

3 slumpade låtar från min spellista

Här är 3 (halv)slumpade låtar från min spellista Fint
Jag slumpade tills jag kände att jag hade något att skriva om låtarna.
 
 
The Reckoning - NEEDTOBREATHE
Började lyssna på dom för ett och ett halvt år sedan, att det redan är så länge sedan. 
Dom har många fina låtar, men The Reckoning är min favorit.
Och dom påminner mig om PT-kursen och Simon.
 
 
Never Easy - Kurt Nilsen 
Tror det var sommarlovet mellan 7:an och 8:an Agnes gav mig en cd-skiva med en massa låtar,
dom fyra eller fem första låtarna var med honom. Jag gillar hans röst. Den är skön att lyssna på.
 
 
I Lived - OneRepublic 
Är helt klart ett av mina favoritband, och låten är en av deras bästa.
Det är så jag vill känna när jag blir gammal.
Favoritmeningen på hela låten är; "Hope that you fall in love, and it hurts so bad" 
och när jag inte får höra den ordentligt måste jag ibland spola tillbaka hela låten.
 
Jag vet inte varför jag älskar den meningen så mycket, kanske för att veta att oavsett
om man älskar någon och att det skiter sig så totalt så det gör ont, spelar det ingen roll.
Vissa saker ska man bara uppleva utan att det varar för evigt,
men ändå ska man inte vara rädd för att känna, för det är bara då du vet att du lever.
Det är så jag tolkar den meningen iaf.

Kommentera här