| Lists

Någon du saknar

Just nu, när jag sitter minst 100mil ifrån alla som jag egentligen känner så är det faktiskt många jag saknar. Jag saknar Agnes som bor i Skåne, jag saknar Elin som det verkligen var allt för länge sedan vi sågs, jag saknar mina kusiner Sara och Johanna som jag pratade med idag, jag saknar Britta som äntligen är hemma i Saxvallen  och jag kommer missa att träffa henne. Jag saknar Josefine som jag varken har träffa eller pratat med på.. år? Fina bästa Josefine. Jag saknar Lovisa och jag saknar bästa Anna. Anna som kommer komma upp och hälsa på mig i september, du förstår inte hur mycket jag längtar efter det. Och efter dig Hunny. 
 
Och det sjuka är att ungefär för första gången så saknar jag mer tjejer en killar. Jag saknar mer mina tjejkompisar, det kanske blir så när man inser hur mycket man gillar att ha dom nära i sitt liv. Såklart saknar jag när jag, Edvin, Anders och Oscar hängde i Anders stuga och åkte skoter, eller när jag och Niclas hänger och det alltid slutar med att jag blir blöt, eller allt festande förra sommaren med Michel, André och Petrus. Och Philip. Och Malin, saknade Malin. Dessutom alla sjuka personer från klassen, som alltid slutade naket och kaos. 
 
Men just nu vill jag bara träffa mina tjejkompisar och kusiner. Finaste människorna i världen.
Såklart, bästa Isack och Alex saknar jag lika mycket som mina tjejkompisar.  

Kommentera här






Kommentarer


Johanna

Hahaha du kunde inte ha hittat en lite äldre bild! saknar dig med bruttan, tror jag hoppar ner i resväskan till bali sen! <3

Svar: hahah, inte mitt fel att ni inte vill vara med på bild ;) det låter som en superbra idé! <3
Amanda