| Lists

Något jag gör när jag är ensam

Sitter framför datorn och håller på med bilder, längtar efter att mannen ska sluta eller tränar (tränar oftast själv på gymmet, men är ju aldrig helt ensam då det är alltid människor runt mig så vet inte om det räknas). Väldigt fancypancy. Näe, jag hatar att vara ensam, tycker det bara är tråkigt och skulle helst av allt bara vilja ha någon hos mig och hitta på något. Det enda bra med att jag är själv är att det är då jag uppdaterar bloggen, men det är faktiskt riktigt tråkigt, att redigera bilder och ändra storlek. Så varför fortsätter jag med bloggen då? Ja, för att jag ska komma ihåg vad jag gör och göra något med alla bilder jag tar. Går inte ens och lägger mig själv längre, stannar alltid vaken och väntar tills mannen kommer hem innan jag lägger mig och då måste han ligga och hålla om mig tills jag somnar, även om han inte vill lägga sig en. Dum jag är. 

Kommentera här