| Lists

Något jag ser fram emot

Det jag mest av allt längtar efter nu är semester. Vilket kommer hända om mer exakt två månader. Om två månader ska jag vara påväg till eller redan vara på Bali. Som jag längtar. Jag behöver får vara ledig, ha på mina sommarkläder och bara vara med två av dom bästa personerna i mitt liv, plus en liten till person. Två små månader kvar. 
 
Däremot har vi lite fler saker som jag ser fram emot; 
 
Att få träna med sjukgymnasten, kanske får upp motivation för träningen då.
Framförallt så kanske höften slutar att göra ont.. 
 
När Anna kommer, mindre än en månad kvar!
 
När vi bestigit alla tio topp topparna, plus två till.
 
Nästa gång jag får träffa min familj igen, speciellt när jag får träffa miniman.
 
När vi kan börja packa ihop vara saker och åka härifrån. Jag trivs sjukt bra här.
Jag gillar personen jag är här. Jag klarar bara inte av att bo i lägenheten längre. 
 
När jag och Erik varit tillsammans i 6 måndar, då blir det lyx och mys. 

Kommentera här