| Dagen | Lyrics | Säsong Åre

Du borde sett att jag var full av liv

Tack för att du följde med mig i natt bestie.
"Det är fullmåne, och vi är inte unga längre
Men det gör oss ingenting,
Sista dansen är ikväll"

"minns du den sista sommaren
när vi dansade med sanningen
och tänk att du var vårt paradis
vårt helvete var vårt paradis
undra om du är lika vacker än
som den där sista sommaren"
"Vi krossade våra drömmar
Vi kunde nå allting, allting vi visste fanns
Sen krossades allt,
siktade mot molnen, hamnade i sanningen"

"Vi är förlorare jag och du, för ingen av oss vågar tala ut,
för ingen av oss säger vad vi känner, står vi här men vi är bara vänner,
finns inga vinnare i lekar för två, inga vinnare de är bara så,
och om allting skulle falla imorgon
så vill jag veta att du visste hur jag kände de då."

"Kyss mig över bröstkorgen så får jag känna att jag lever,
Andas djupt i mig tills jag är din,
Du får göra vad du vill,
Får göra allt och lite till,
Du får göra vad du vill med mig ikväll"
Det blev en bra kväll, jag fick se honom.

Kommentera här