| Lists

Höstlista

En liten höstlista, trots att jag inte har någon känsla av höst än, men den lär också komma så småningom. 

1. Vad är det bästa med hösten? Älgjakt, finns inge bättre än att vara ute i skogen med vovvarna och pappa. Och kameran förstås. Hösten är inte hel utan det. 
 
2. Vad kommer du äta i höst? Äta upp all mat vi samlat på oss har i norge. Förhoppningsvis får jag äta något som pappa har lagat, och kanske hinner jag med något som farmor också har lagat, har som saknat det. Sedan ska jag äta på mysiga restauranger och försöka våga äta indonesisk mat. Och såklart njuta av det bejben lagar till mig, det är som att äta på restaurang varenda kväll, lyx.
 
3. Vad kommer du dricka i höst? Troligtvis vatten, det enda jag dricker. Kanske lite färskpressad jucie, te och oboy med grädde. 
 
4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst? Om jag får välja, träningskläderna, gå-på-tur kläderna eller bikini.
 
5. Vad gör du om dagarna egentligen? Jobbar, försöker laga mat till mannen - fungerar sådär - och får motivation till att träna = ligger i soffan eller sängen med datorn/sover.
 
6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan? Jobbade uppe i Skalstugan, började jobba på Copperhill, gjorde klart tjejklassikern och följde med på älgjakt.
 
7. Vad kommer du lyssna på? Älskar när spotify ger förslag på akustiska och mysiga spellistor, så framförallt blir det att jag lyssnar på det. Lär även bli lite av Eriks punklåtar och kanske några mer upptempolåtar också. 
 
8. Vad läser du? Inget.. Ska ta med massor av böcker till Bali. Älskar att läsa.
 
9. Vad tittar du på? Framförallt datorn eller mobilen. Men också The Exes, Bones, Criminal Minds och vill börja titta på Cougar town och Pretty Little Liars igen.  
 
10. Vad var bäst med sommaren? Att jag fått spendera den på ett sjukt vacker plats med en ännu bättre människa.
 
11. Vad har du för höstplaner?  Bo på hotell och - förhoppningsvis - äta en underbar hotellfrukost, flytta hem, åka till Bali, flytta in i en ny lägenhet och börja på Copperhill igen. Även hinna med att busa med miniman, gå klart på dom sista topparna och följa med pappa på älgjakt. 

Kommentera här