| Australien | Dagen

Onsdag den 7:e december, Blue Mountains

Karro fick mig att åka till Blue Mountains med henne, det behövde jag verkligen. Jag behövde få komma bort från Sydney och hitta på något annat en dag. Det första vi gjorde var att åka på kängurujakt, slutade med att vi fick se en vild känguru med en unge. 
Därefter kom vi fram och blev förundrad av naturen och utsikten. Mer naturbilder kommer i ett annat inlägg. 
Vi gick i x-antal trappor för att komma ner till ett vattenfall, sedan gick vi upp alla dom också. 
Fick prova spela musik, gick halvbra. 
Därefter blev det lunch, känguruburgare för Karro, jag fick nöja mig med vegetariska nasi goreng. 
Juldekorationer i rondellen!
Tog av mig barfota och körde yoga. Så underbart. 
Sedan var det bara att säga hejdå, hoppa in i bussen och åka tillbaka till Sydney. Vill åka tilbaka dit, fanns så mycket att se och om ni ska dit, åk själv. Gick alldeles för snabbt för min och Karros smak. När man vill fota, titta och hinna köra yoga så är det skönare att själv kunna bestämma tiden och inte bli stressade utav alla andra. 

Kommentera här