| Dagen | HemHemma

6:e, 7:e & 8:e augusti, Norrköping, Östersund och Såå

Efter 10 månader och 12 dagar så var jag tillbaka i Sverige. Så märkligt att vara hemma igen. Att höra svenska hela tiden och känna igen sig. Det första jag gjorde var att ta tåget till Norrköping där Sara och Jonas hämtade upp mig för lite kusinmys en söndagskväll, middag och bio blev det. Men inga bilder från kameran.
På måndagmorgon hoppade jag på tåget igen, norrut denna gång med avstigning Östersund, och slutdestination hos denna böna. Smörgåstårta blev kvällens middag. Vad jag har saknat dig. 
Tisdagmorgon kom dessa och plockade upp mig för en frukost på hotellet på frösön. Så gott. Kärlek till svensk-hotellfrukost. Och dom skjutsade hem mig, snälla som dom är. Blev avstigning hos pappa, där varken farmor eller farfar kände igen mig, så dom fick ingen hjärtinfarkt, vilket vi har varit lite oroliga över. På kvällen blev det skogsmys med nästan hela-halva familjen. Bara största lille-brodern som höll sig undan.

Kommentera här