| Australien | Dagen

Måndag den 26:e juni, Banka Banka - Alice Springs

Sista dagen på den här resan började med att äta frukost i soluppgången för att sedan gå och mata kamelerna och åsnorna. Har insett att när jag blir stor ska jag ha åsnor, kolla bara så söta dom är. Och getter, jag dör sötdöden när jag tittar på getter.
Vidare på resan neråt såg vi en vildhäst. 
Stannade vid Devils Marbles för en kort promenad runt området. 
När det var lunchdags blev det ännu ett stopp vid en pub.
Påminde mig lite om Åreskutan hemma, antingen har jag inte sett den på länge eller så saknar jag att se den.
Sista delen av resan blev vi lite rastlösa så vi lekte.
Helt plötsligt var vi framme i Alice Springs som var målet på denna tur. Blev en hejdåmiddag innan vi blev tvugna att splitras upp efter tre dagar tillsammans. Eller kanske inte för oss fem som delade samma rum de två närmsta dagarna. 

Kommentera här