| Dagen

Tusen år och tusen mil, vi sitter i samma bil.

Efter en 98 minuter lång bilresa från Östersund, steg jag halv två ut ur bilen för att dumpa sin lelösa kropp i den allför sköna sängen. Kärlek. För att sedan fyra och en halv timma senare stiga upp igen för att börja sitt arbetspass. Inte lika mycket kärlek.

Det jag har hunnit med under de här två dagarna i den stora staden tillsammans med syster och kusin är bland annat;
* Sova i en sovsäck i min lägenhet. 
* Chillat på stan med syster, kusin, bror och hans tjej, även kallad min bästavän.
* Träffat en saknad människa, vid namn Pontus.
* Sett på två superbra filmer på bio. Film är bäst på bio, eller? Jag tror det beror på sällskapet.
* Haft pizza-party i min lägenhet.
* Varit sammlad hela tjocka familjen. För mig betyder det massor.
* Insett att det är brandman jag vill bli.
Ta en paus, så det gjorde vi.
Frukost sådär klockan ett på en tisdag.
Återigen en paus.

Kommentera här