| Thoughts

Smile and Live

Efter ha hamnat in på olika bloggar, fina, vackra, inspirerande bloggar med människor som verkligen brinner för något, har jag insett att jag också vill det. Jag vill också brinna för något och verkligen inspirerar andra. Men samtidigt är inte det jag. För jag lessnar snabbt, jag behöver nya äventyr, nya händelser, ett nytt liv. Hela tiden. Jag behöver kunna vara spontan, aldrig säga nej, och bara köra. Det jag ångrar mest i mitt liv är alla gånger jag sagt nej, alla gånger jag har valt att inte ta chansen, alla de gånger som jag inte gjort något. För jag behöver det. För att vara glad. Smile and Live. 

Kommentera här






Kommentarer


Elin H

Jag tycker att du är inspirerande endå Amanda. Oavsett om du brinner för något speciellt, eller bara brinner för att inte riktigt brinna. Brinner för nya händelser och nya äventyr, som du skriver. Jag tycker det är inspirerande att du är så himla Du, för det har du alltid varit. Puss

Svar: Aww, blir ju tårögd sweetie. Du anar inte hur inspirerande jag tycker du är, på sättet du skriver, fotar, lever och hur du är som person. Är så fruktansvärt glad att jag har fått lärt känna dig och blivit vän med dig, eftersom du är som du är, och jag gillare! Pussen
Amanda