| Betydelsefullt

Du är bäst, glöm aldrig det

Idag fyller en av världens bästa tjejer år, och även en av mina närmaste.
Hon blir  18, hon blir stor.

Hon är en som jag alltid kan lita på och vet finns där när jag behöver det.
En som man verkligen kan vara sig själv med och inte behöver bry sig om något.
En som jag har extremt många underbara minnen med.
En som jag kan göra världens största kollage med alla bilder och minnen som jag har med dig.
Men tyvärr blir det inget eftersom jag är dum nog och inte har alla bilder här.
En vänskap som inte alltid har varit på topp.
Men en vänskap som vi kämpat för, vilket jag är extremt glad över.

För vet du? Jag gör vad som helst för dig.
Jag älskar dig, Agnes Tomasdotter.
 
Grattis på din stora dag, hoppas den blir bäst.
För det är du värd.

Kommentera här