| Lists

1 Bekännelse

 
Ibland saknar jag att ha någon. Någon som man kan kalla älskling, någon som man älskar högst av allt på jorden, som älskar mig högst av allt, som man alltid vill vara med och vara nära, som man aldrig fullständigt lessnar på, någon som man kan kalla det bästa på hela jorden. Ibland så vill jag ha en pojkvän. 
 
Men samtidgt vill jag inte ha någon. För det bästa jag vet är att få uppmärksamhet av flera olika, kunna träffa och prata med så många olika människor och bara kunna göra det som.. sker. Och framförallt inte behöva oroa mig för att såra den person som jag egentligen högst av allt älskar. För jag tänker inte alltid på vad jag gör, bara efter. Eller mitt i. Jag vill kunna göra vad som helst och inte behöva stoppas av mina känslor. 
 
Jag är inte redo för att ha en pojkvän, men jag är inte redo för att vara själv heller. 

Kommentera här