| Träning

Sommarvärme på högnivå

Ledig från jobbet idag vilket jag tog till vara på bästa sätt. Lång och behövlig sovmorgon, sen var det bara att ta på sig springbyxorna och sticka ner till kusinerna för att ta med deras lilla söta vovve på en springtur i bara sportbh. Sommarvärme på högnivå. Efter springturen, - eller jaa.. vi tog oss runt fram och tillbaka - så blev det lite styrkeövningar, innan jag kände att hettan blev för varm och jag ville bada. Sagt och gjort, jag pallade mig ner till sjön i mina gröna foppatofflor för att slänga - - i vattnet för att inse att det inte var så j*vla kallt som jag förväntat mig att det skulle vara. Win. Däremot blev det inge långvarigt badande då jag inte har någon att bada med.
 
Men jag är stolt över mig själv, både tränat och badat för första gången i Medstugesjön och dagen är fortfarande ung. Nu ska jag se vad mer den har att erbjuda. 

Kommentera här