| I Mobilen | Thoughts

Mitt sista sommarlov

Kört bil på färja, ätit massor utav god-mat, åkt traktor, ätit glass i mot Sundsvall, åk skateboard och köpt glass från glassbilen.
Cyklat och fikat utanför gymmet på födelsedagen, åkt utomlands, svettas sönder på hotell-gymmet - så jävla skönt! -, myst på hotellrummet, sprungit med världens lataste hund och fått samma kort.
Förberett mig på jobb, ridit, blivit bjuden på restaurant, köpt 7 pizzor för två pers, njutit av solen hemma vid och busat med mini. 
Väntat på tåg, sagt hejdå till min snygging efter två veckor tillsammans, tränat, åkt tåg, suttit på golvet på tåget i två timmar och fått snyggaste linnet i födelsedagspresent av världens finaste tjej.
Och så var även det här sommarlovet över. Mitt sista, nu kan jag också äntligen få säga det ett år efter mina jämngamla. Trots att i början på sommaren var jag seg-startad och mest låg hela dagarna och gjorde inget så var det mysigt på kvällarna och jag kunde inte spenderat det på något bättre sätt. Jag kunde däremot gjort lite mer av allt som jag tänkte men det kommer väl någon gång. Hoppas jag. Resterande delen av sommaren var mer händelserik men inte lika mysig, om man bortser från sista veckan nere i Ekön, som var extremt mysig och underbar. Jag har haft ett bra sista sommarlov och jag skulle inte kunna spenderat det bättre. Nu är jag redo för trean.

Kommentera här