| Betydelsefullt | Lists

Min bästa vän

En bild från 2008, det år som jag alltid tänker på oss. Det var vårt år.
Många säger att de aldrig skulle kunna välja vem som är deras bästa vän, för de har flera. Jag har också många vänner, vänner som jag älskar och älskar att vara med. Men jag har även en som är den bästa. Den som jag kan vara den riktiga jag med, en som aldrig dömmer mig, en som alltid orkar att lyssna på mina extremt töntiga problem, en som alltid finns där och alltid har funnits. Den som jag verkligen kämpar med att få behålla. Kan säga att det är många av mina vänner som stämmer in på det här, många som är speciella och är perfekta. 
 
Men ingen av dom har gått igenom det vi har tillsammans. Det var vi då, det är vi nu, det är vi i framtiden. För vad som än händer är du värd att kämpa för. 
 
Grattis på din dag. 

Kommentera här