| Träning

Min kropp är död

4 träningspass på två dagar, och tre utav dem var igår - Jag är inte van med så mycket träning, tillskillnad från mina klasskamrater. Började med en trippelturnering som några i min klass ordnade för idrotts-ettorna och tvåorna. Innebandy, basket och fotboll blev det och jag lyckades göra tre mål. Bättre än inget och jag saknar att spela fotboll, men på söndag, äntligen säger jag bara.
 
Alla träningar slutade med provning av fäktning, vilket jag helt ärligt sög på, inte för jag kommer erkänna det för Matti. Men alla med vettig hjärnkapacitet förstår väl att om någon med ett värja kommer mot en ska man hoppa undan. Allt däremellan blev att köra ett bodybalance pass halv sju på morgonen, och ett eget gjort - tillsammans med Isack och Micke - crossfit pass på lektionen. Jag älskar att träna, men idag ska jag få vila, ta det lugnt och hämta ut min mobil som har kommit.
 
Det kommer bli en fin dag.

Kommentera här