| Playa de Palma

20 juli 20 july 20 julio

I lördags satte jag, Sigurd, Anders, Mamma och Björn oss i vår bil och började våran sista utomlandsemester tillsammans. Jag är riktigt glad att jag fick följa med och spendera en vecka i paradiset, samtidigt som jag måste erkänna att jag börjar bli för gammal. För hur mysigt det är att spendera en vecka utomlands med sin familj är det grymt mycket roligare att vara där med sina vänner. Med några som uppskattar samma saker och faktiskt vill vara där. 
Efter tre timmar och 40 minuter lång flygresa var vi framme på Mallorca. Vi checkade in på hotellet, och första natten fick jag ett helt eget rum medan de andra nätterna delade jag med mina bröder vilktet gjorde att det blev äckligt varmt i det lilla hotellrummet. Men samtidigt var det skönt att få slippa bo ensam. Det lilla rummet med glasvägg är toaletten, och samtidigt som jag hatade det, så vart jag kär i det också. Det var fint, men kanske lite opraktiskt. 
 
 

Kommentera här