| Trips

Ekön, dag 2

21 augusti

Andra dagen där nere snörade jag på mig springskorna och tog ett litet springpass medan Agnes låg och sov. När prinsessan hade vaknat så tog vi vår picknickkorg ner till stugan, duschade, lagade frukost innan vi fick bråttom att hinna köra till Smultronstället för att möta upp Sara med en stor glass-dejt. Såklart känner jag i efterhand att jag valde fel glass, du vet att du älskar frukt mycket bättre än nötter och choklad. Lär dig det någon gång. Men det var coolt att bläddra i menyn och titta på alla olika sorters glassar, har ni möjlighet, åk dit.
Efter glass-dejten så fortsatte vi in mot Norrköping där det blev shopping för fulla slantar - nästan iaf. Bio, äntligen fick man se fortsättningen av Percy Jackson - men ettan är bättre - och sedan hem till äldre kusin för att hänga där och äta upp hennes mat. Jag och Agnes försökte på ett utgång - lite likisar - men det slutade med att vi for hem, käkade på donken först och började prata med ett fotbollslag från Gävle. JAG. VILL. OCKSÅ. ÅKA. STOR. BUSS. LÅNGT. FÖR. ATT. FÅ. SPELA. FOTBOLL.
 

Kommentera här