| Dagen

Praktikdags

Även om jag tekniskt sätt inte tar helg redan på onsdagar så känns det så eftersom jag åker hem och endast har praktik på fredag. Vilket är bland det roligaste som finns. Kommer vara värdelöst efter påsklovet då jag måste infinna mig på skolan igen. Är extremt glad att jag valde att ha praktik på Explore Åre igen, så roligt ställe att vara på, och att jag får vara utomhus hela tiden på praktiken gör det bara bättreIdag var jag först med på Zibob-race tävling på förmiddagen och Kvällskul på kvällen - stället som jag hängde mest på förra året. Det var kul att vara tillbaka på ett välkänt ställe men också tråkigt då det återigen inte kom några. Men jag fick ju åka ring, så ska inte klaga. Däremot så hoppas jag verkligen att det kommer lite mer folk framöver nu när Sportlovsveckorna drar igång.

Kommentera här