| Betydelsefullt | Dagen

Personlig Tränar utbildning på SAFE

Chillaste gänget
Nu kommer ett extremt långt inlägg med massor utav bilder från PT-utbildningen på SAFE med skönaste gänget som alltid kommer ha ett plats i mitt hjärta. Jag är verkligen överlycklig att jag tog valet i somras att anmäla mig hit och det har varit värt varenda öre. Jag har skrattat varje dag och mått bra, det här kommer jag leva på länge. Men sorgligt nog har allt ett slut. Nu blir det inga fler träffar på MR Husman eller InnerJoy, men på ett eller annat sätt så ska vi träffas igen. Puss på er. 

Testing testing..

Och lite lunchmys, sista veckan spenderades varje lunch på detta vis. Ja, det är hårt att gå kurs.

Lite hopp och lek träning blev det också.

Och lite annan lek.

En eftermiddag stod stretching på schemat.

Och efter mycket tjat fick jag en taco-kväll, och lyckat och gott blev det.
PT-Daniel & Bus-Simon

Söt-Adde!

PT-Simon!
Skurken V!
PT-Jossan!
Sista lektionen.
Jag och Daniel pimpade vår maskot under provdagen, för att lätta upp på trycket.
Och såklart en gruppbild på gänget. GRATTIS TILL ER ALLA SOM NUMERA KAN TITTELERA ER SOM PT:sar!
Sjukt stolt över er alla. Lycka till i livet, så ses vi igen. 

Kommentera här