| Dagen | Lists

3 positiva - 10 maj

Jag blev utmanad - på facebook - att skriva 3 positiva saker varje dag under en hel vecka. Men tänkte att jag lika gärna kan skriva det här, däremot kommer jag inte utmana någon vidare utan gör det bara för att visa - mig själv - att jag har ett ganska bra liv. 
 
- Jag hade en grymt rolig kväll på krogen (det borde gillas, vi var ju kvar efter tolvslaget)
eftersom jag träffade så många sköna människor som man inte träffat på ett tag
= många kramar = Amanda gillar kramar. 
 
- Jag fick vakna upp bredvid den jag gillar. 
 
- Jag spenderade kvällen med familjen framför ESC och en massa gott. 
 
Nu är det bara 6 dagar kvar. 
Söt minin.

Kommentera här






Kommentarer


E

Bra idé! Mer positivitet åt världen! ;-*

Svar: eller hur, vi behöver bli lite positiva! :D
Amanda