| Dagen | Ointressant

Grattis mamma på morsdag

Resten av helgen har spenderats med att vila, hur kan man vara så äckligt trött? Lördagen spenderades hemma hos Anna och Elsa, där vi mest bara tittade igenom alla bilder som tagits under de senaste fem dygnen, sov i sängen framför en film och väntat på pizza, trodde att jag skulle pussa killen när han äntligen kom med dem. Så äckligt jävla gott med pizza. 
Idag så begav jag mig hem till mamma för att fira morsdag med henne, upp till mormor för mat och fika - kärlek till potatismos och schnitzel, har längtat äckligt mycket efter hemmalagad mat. - sedan begav jag mig ner till Såå för att hälsa på farmor, farfar och token. Roligt nog hade pappsen och Therese också lyckats tagit sig hem, blev lite fika där med innan jag rullade bilen vidare mot Östersund igen. 
 
Imorgon är det måndag, ny vecka, det här blir bra. Låt mig bara få sova lite också.

Kommentera här