| BFFRI11a | London

I say we lose control

Nu är jag hemma igen. Efter en awesome resa till London - återkommer om den i några fler inlägg snart - och en stressig balförberedande och sedan en bal som jag skulle vilja göra igen. Den tog slut för fort. - Bilder därifrån kommer också snart. - Sånt är livet, är som sagt hemma igen, även om jag frågade mig själv på krogen efter balen varför jag inte stannade kvar i London. Men får åka och hälsa på Elin i Köpenhamn istället, gud vad jag saknar den kvinnan nu. I NEED YOU
 
Aja, det jag ville ha sagt med det här inlägget är iaf att jag har haft det så äckligt bra i London med klassen, jag behövde åka bort, jag älskar att resa och jag älskar att vara hög på livet. Ni ser ju tillochmed på bilden hur äckligt lycklig jag är. Nu är det bara två veckor kvar dessutom, det här är sjukt. 

Kommentera här






Kommentarer


E

Snälla snälla kom! <3 Tänker varje dag på vad jag skulle vilja utforska tillsammans med dig här!! Saknar dig..

Svar: åh, jag får nog ta och besöka dig i sommar! Hoppas tiden bara finns också. <3
Amanda